maanantai 10. heinäkuuta 2017

MONDAY MOOD

Moikka!

Viikonloppu meni valmistujaisjuhlatunnelmissa. Oli ihan mielettömän kivat juhlat ja eilen oli tosi jees vaan lepäillä auringossa. Vihdoinkin lämpimiä päiviä! Tänään oon menossa porukoille syömään kakkua, jota jäi hirveästi. Kuvia mun valmistujaismekosta ei oikeastaan taida oikein löytyä, harmi sinänsä. Tilasin mun mekon yhdestä ihanasta vintagekaupasta. Mekon yhdistin mataliin dr.martensin kenkiin, jotka on ihan huippusiistit. 


Nämä asukuvat kuvattiin Juulin kanssa viimeviikolla. Oikeastaan aika basic asu, ei mitään uutta. Takki on kirpparilta ja croptop itse tuunattu, varmaan 5 vuotta vanhasta hm topista. Nuo housut on perus ginatricot pöksyt, joita olen ostanut jo 4 kappaleet. Kyseiset hajosivatkin juuri ja kävin ostamassa ihan ehdat levikset. Noihin, kuten edellisiinkin tuli reikä takataskun kohdalle joten ne joutivat roskakoriin.

DSC_0333

DSC_0213

DSC_0236

Takki 2nd Hand
Housut Gina Tricot
Kengät Monki
Paita h&m

DSC_0370

Mua nauratti nämä kuvat tavallista enemmän, ihan kummallisia asentoja ja vinksahtaneita jalkoja. Siis miten tuo on edes mahdollista, tämä tässä esimerkiksi:

DSC_0249

Kuvat: Juuli

2 kommenttia:

  1. okei toi vika kuva sai mut kyl nauramaan hyvin paljon! mut toi huulimeikki oli kyl niin kaunis <3

    VastaaPoista