keskiviikko 12. heinäkuuta 2017

5 KOSMETIIKKATUOTETTA

Hello!
Viimeaikoina blogeissa on tullut vastaan postaus, jossa bloggaaja esittelee viisi ehdottominta kosmetiikkatuotettaan, joilla tehdä meikki. Halusin tehdä oman versioni näin flunssapäivän ratoksi. Tuotteiden valitseminen ei oikeastaan ollut niin vaikeaa, kuin olisi luullut. Ainoastaan aurinkopuuterin poisjättäminen oli hankalaa. 

DSC_0133

Kaikki mun valitsemista tuotteista taitaa olla sellaisia, joita oon suosinut jo vuosia. Vaikkapa meikkivoidetta en ole osannut vaihtaa toiseen, koska tuo MaxFactorin tuote toimii vaan niin hyvin. Oon kyllä kokeillut erilaisia, mutta aina palannut tähän MaxFactorin Lasting Performanceen. Mulla on ollut teini-iästä saakka iho-ongelmia, aknea ja muutenkin hankala ihotyyppi. Tämä meikkivoide saa kuitenkin ihon ihanan näköiseksi ja meikki pysyy hyvänä koko päivän. 

Hankalasta ihosta päästäänkin sen hoitamiseen ja kosteuttamiseen. Oon pari vuotta sitten löytänyt ihanan kosteuttavan Nivean Nourishing Milkin, enkä voi tehdä meikkiä ilman tätä. Ihan huippu tuote, jos kaipaa todella kosteuttavaa rasvaa. Jos lähden jonnekin pois kotoa, tätä täytyy ehdottomasti ottaa mukaan. Purkki on niin suuri, että usein laitan sitä pienempään matkaputeliin. 

Takaisin meikkaamiseen: Rimmelin Stay Matte -kivipuuteri on myöskin kuulunut vuosia mun vakkarituotteisiin. Vastaan ei ole tullut parempaa puuteria kuin tämä. Tykkään mattameikeistä ja tämä hoitaa hommansa tosi hyvin. Oon vasta alkanut pikkuhiljaa lämpeämään kimaltavalle meikille ja siihenkin ainoastaan luomissa tai kevyesti poskipäillä.

Jos näillä tuotteilla pitää tehdä meikki, sen kruunaa ehdottomasti MACin mattainen huulipuna sävyssä Please Me, sekä saman merkin huultenrajauskynä sävyssä Stone. Se onkin aika lopussa jo. Huomaa, että on kovassa käytössä! 

DSC_0154

Siinä oli mun valitsemat jutut! 
Mitä tuotteita sä valitsisit? :)

1 kommentti:

  1. Tosi kivan oloisia tuotteita! Max Factorin meikkejä en ole ikinä kokeillut, mutta tuo meikkivoide kuulostaa kyllä tosi hyvältä.

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentista <3