tiistai 13. joulukuuta 2016

VIIDAKKO OLKKARISSA

Moikka!
Mä oon touhunnut tänään kaikennäköistä ja nyt vaan löhöilen sohvalla. Uudella sohvalla! Tänään kasattiin nimittäin meidän uusi divaanisohva ja kyllä on hyvä. En nouse tästä koskaan, hähää. Oon huomenna menossa jouluostoksille ja uusi sohva inspiroi sen verran, että suunnittelin ostavani vähän jotain sisustustavaraakin samalla olkkariin. Haluaisin esimerkiksi olkkarin seinään jotain kuvia ja tauluja, koko seinä on nyt ihan tyhjä. 

Kuvattiin nämä värikkäät kuvat reilu viikko sitten mun frendin Hannan luona. Olin ottanut kameran mukaan huvikseen, että voitais kuvata jotain räpsyjä. Näistä tulikin oikeastaan aika kivoja, taustalla olevat verhot on ihan överimageet. Haluaisin meidän kotiin samantyyliset, meillä on ollut jo yli vuoden samat verhot täällä. Olisi ehkä aika vaihtaa :D Sisustaminen on kyllä hauskaa, kelasin jatkaa tästä Pinterestin ihmeelliseen maailmaan hakemaan lisää ideoita! 

Tässä vielä näitä aika viidakkohenkisiä kuvia, mukavaa alkuviikkoa :) 

_DSC0218

_DSC0196

_DSC0236

Mekko Monki
Neule Monki

_DSC0212


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3