perjantai 9. joulukuuta 2016

NYX LIQUID SUEDE LIPSTICK

Heippa! 
Onpas viikko mennyt taas vauhdilla eteenpäin ja joulu se vaan kolkuttelee. Mulla on tosi selkeä aikataulu duunien ja muiden kanssa ennen joulua, niin päivät menee väkisinkin nopeasti. Otan kunnolla rennosti sitten joulun välipäivinä ja chillailen aamutakissa katsellen joululeffoja -tyylillä. 

Sitten ihan muihin juttuihin, hemmottelin itseäni jokin aika sitten ostamalla 3 Nyxin nestemäistä huulipunaa. Paketin sävyt olivat niin herkullisen värisiä, eikä hintakaan ollut paha. Alunperin etsiskelin tummaa sävyä, joka kyllä löytyi paketista. Puolivahingossa ostin myös ihanan vaalean violetin sävyn, jota olin etsinyt varmaan vuoden. Just oikeaa sävyä ei vaan ollut millään löytynyt. 

Nämä huulipunat on olleet ihan älyttömän käteviä, pysyy tosi hyvin huulissa ja koostumus on ihanan matta, ei tahmaa yhtään. Tässä muutama kuva, jotka nappasin mun meikistä viime viikolla:

_DSC0035

_DSC0048

_DSC0037

NYX Liquid Suede Cream Lipstick: Sway

_DSC0060

Onko teillä kokemuksia kyseisistä punista?


4 kommenttia:

  1. mä tykkään! <3 kiva matta lopputulos mutta ei kuitenkaan sellanen inhottavan kuivan tuntuinen huulilla niinku monet mattapunat meinaa olla. houkuttais ostaa sellanen harmaansininen sävy, toi liilakin on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just niin :-) Hei se harmaansininen on kans tosi upee, oon testannut sitäkin :D

      Poista
  2. Wau mikä sävy!! sopii siulle tosi hyvin <3 Oon etsinytkin jotain tuon tapaista, ehkä päädynkin tuohon!

    http://j-doitforyourself.blogspot.fi/

    VastaaPoista