perjantai 23. joulukuuta 2016

JUST ENNEN JOULUA

Moikka!
Koko viikko on ollut suoraan sanottuna aivan kauhee, tulin kipeäksi maanantaina ja olo senkun pahenee vaan. Mulla on todella huono tuuri sairastelun suhteen, oon usein kipeänä lomalla tai jos oon jossain reissussa. Pari viimeisintä isoa ulkomaanmatkaa ovat esimerkiksi kuluneet sairastellessa puolet matkasta. Ei kivaa :( 

Mulla oli jo viime viikolla flunssan oireita, mutta ne hävisivät viikonloppuna ja palasivat tällä viikolla. Mulla oli laulukonsertti maanantaina ja kurkkukipu alkoi hiipiä ennen sitä, onneksi sain vedettyä laulut ihan hyvin vaikka pientä käheyttä oli jo äänessä. Olisi tosi kiva tervehtyä huomiseksi, mutta nähtäväksi jää. Mulla ei ollut nyt tähän uusia kuvia, mutta kaivoin vanhoja kuvatiedostoja ja löysin muutaman jouluisen kuvan :-) 

_DSC0529
_DSC0133
_DSC0015

Ihanaa joulua kaikille! 
Muistakaa olla läsnä vaikka joulu saattaa aiheuttaa stressiä < 3

2 kommenttia:

Kiitoksia kommentista <3