maanantai 24. lokakuuta 2016

KERROKSIA

_DSC0630
_DSC0604
_DSC0496

Takki Monki
Pooloneule 2nd Hand
Mekko Monki
Kengät Vagabond
Reppu 2nd Hand

_DSC0594
_DSC0654
_DSC0456

Moimoimoi!

Syksy on mun lemppari pukeutumisaikaa. 
Kerrospukeutuminen, hameet, sukkikset, mekot, polvisukat, takit... Jooo! 

Juuli lähti eilen hemmetin tuulisesta säästä huolimatta mun kuvauskaveriksi ja täytyy kyllä sanoa, että oli tositosi kivaa kuvata. Onneksi en joutunu ihan väkisin pakottamaan kuvaamaan, Juuli jopa lupas tulla uudemman kerran. Jos mä nyt saisin kuvattua enemmän näitä asuja, niin voisin postata useammin. Jestas että muistin taas miten hauskaa asukuvaaminen on. Mulla on niin paljon asuideoita, että.

Mulla on ollut tänään hyvä päivä, heräsin aamuneljäksi töihin. Aamut jotenkin vaan sopii mulle. Vaikka ensin väsyttää, saan itseni jotenkin tosi energiseksi nopeasti ja työpäivä menee ihan hujauksessa. Oon vetänyt ihan hullut vitamiiniyliannostukset joka päivä, kaikki muut vaan flunssailee paitsi mä. 

Super hyvää alkuviikkoa kaikki! 

4 kommenttia:

  1. Mäkin rakastan asujen kuvailua, ja jokaisesta kerrasta saa aina uutta inspiraatiota! Se kuvien editoimis osuus ei olekaan niin ihana, mutta valmiin postauksen jälkeen on niin tyytyväinen olo, että se on palkinto! :-) Upeita kuvia nämä! <3 Superhyvää viikkoa sinnekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, mä taas karsastan sitä kuvien läpikäynti -operaatiota ylikaiken :D Jotekin aina tekis mieli vaan laittaa joku toinen valkkaamaan parhaat kuvat, editointi sen sijaan on ihan hauskaa hommaa. Kiitos kommentista <3 :)

      Poista
  2. Upeita kuvia<3 Hyvä että sait kuvauskaverin:)

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentista <3