keskiviikko 26. lokakuuta 2016

DAILY MAKEUP

Hei!

Mä halusin jakaa yhden mun viimeaikaisen lempparimeikin, jota oon pitänyt arkimeikkinä. En oo enää aikoihin käyttänyt arkisin ripsaria, harvoin enää muulloinkaan. Välillä kuitenkin taivutan ripsiä, vaikken laitakaan niihin mitään. Arkisin mun meikki on ehkä vähän kalpeahko, ruskeaa luomiväriä hieman varjostamaan silmiä ja hillityt eyelinerit. 

Tadaa:

_DSC0433
_DSC0492
_DSC0425

Huulissa käytän yleensä päivittäin Macin Matte huulipunaa sävyssä Kinda Sexy (joka on aaaaivan lopussa) ja Macin rajauskynää sävyssä Stone. Mun pitäisikin pian käydä vähän huulimeikkiostoksilla, koska noi sävyt on maailman parhaat ja osa mun luottomeikkejä - niitä, joita käyttää lähes päivittäin.

Millaisia tuotteita te käytätte meikissä päivittäin? :)

4 kommenttia: