keskiviikko 3. elokuuta 2016

PASTEL COLORED EYEBROWS

Nappasin Anttilan aleista mukaani Nyxin mintunvärisen kulma- ja ripsivärimascaran. Oon himoinnut värillisiä kulmia jo jonkinaikaa, mutten ollut kehdannut ostaa aiemmin koska en viitsinyt maksaa tästä niin paljoa. Nyt väri oli kuitenkin kivasti alessa. 

Mun mielestä tää väri on aika magee, vähän arkisemman tästä saa laittamalla väriä vähän vähemmän jolloin efekti on hillitympi ja vaikutelma liukuvärjätty. Näihin kuviin laitoin väriä kuitenkin ihan kunnolla. Oon aika varma, että värilliset kulmakarvat herättää mielipiteitä puoleen jos toiseenkin ja harvalle tää edes sopii.

_DSC0026
pastel eyebrows
_DSC0052
_DSC0047

Musta tää on tosi magee ja vaikka ei ehkä ihan joka päiväiseen käyttöön, niin esimerkiksi festareilla tai muissa kemuissa aika kiva. Valitsin ton värin, koska se oli lähimpänä mun tukassa olevaa väriä. Muuten olisin varmaan ottanut violetin :--) 

Mitä mieltä ootte, joo vai ei?

4 kommenttia:

  1. mä oon jotenkin ihastunu just violetteihin, liiloihin ja pinkkeihin/vaaleenpunasiin kulmiin -- en tosin itelläni, mutta muilla! :-) noi toimii tosi hyvin noiden sun hiuksien kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, joo varsinkin noi värit vaaleiden kulmien kanssa <3 Hei kiitos kommentista :)

      Poista
  2. Toi näyttää jotenkin tosi makeelle vaikka itsellä tuskin osaisin käyttää! :D Mutta sulle sopii tosi hyvin ♥

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentista <3