maanantai 1. elokuuta 2016

ELOKUU


Huomenta!

Ihan mahtava fiilis olla hereillä tähän aikaan päivästä, mulla on koko viikko jo täynnä ohjelmaa, joihin lukeutuu muutama duuniasia.
Koko kesä on ollut tosi jees, mutta kyllä mä vähän jo odotan että arki alkaa.
Vielä onneksi koko elokuu aikaa nauttia kesästä.

Odotan ihan älyttömästi Flowta, joka on mulle aina kesän kohokohta.  Sen lisäksi meidän pitäisi vielä käydä lintsillä.

En ole ollut lintsillä ainakaan muutamaan vuoteen,
joten saa nähdä kestääkö mun pää enää pyörimistä koska oon nykyään hirveä nössykkä.
Pienenä sitä vaan pystyi pyöriä ja hyöriä vaikka mitenpäin.

Postauksen kuvista sen verran, että kuvattiin nämä Lahdessa viikonloppuna. Ei olla harmistukseksi oikein ehditty kuvailla paljoa. 

outfit-0470
outfit-0449
outfit-0451
outfit-0329
outfit-0384
outfit-0371
outfit-0373
outfit-0398

Takki Monki

Toppi Carlings

Farkut Gina Tricot 

Kengät Pull & Bear

outfit-0420

Pakko vielä hehkuttaa sellaista, kuin inkivääriolutta. Vaikkei liity kuviin suoranaisesti muuten kuin että juotiin yhdet tosi hyvät Lahdessa kun oltiin kuvaamassa. Toimii limuna ja alkoholillisena versiona!

Sellaisia kesähommia!

Mukavaa viikon ja elokuun alkua < 3

3 kommenttia:

  1. Aivan ihania noi ekat kuvat erityisesti!!! <3

    VastaaPoista
  2. Sulla on kyllä älyttömän kuvaukselliset kasvot, wau!
    http://www.lily.fi/blogit/essiel

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentista <3