sunnuntai 24. heinäkuuta 2016

TABULA RASA

Moimoi!

Mua alkoi kyllästyttää vanha banneri ja blogin ulkoasu, joten kuvattiin Susan kanssa viimeviikolla kokonaan uudet. 
Mulla on muutenkin ollut jo jonkin aikaa sellainen olo elämässä, että haluaa pyyhkiä vanhoja juttuja ja aloittaa kokonaan alusta, tabula rasa. 
Puhdistavaa.

Mulla on ollut kauheasti stressiä kesällä, mm duunijuttujen kanssa. Kouluhautkin meni ihan miten meni ja olin hetken aikaa tositosi maassa. MUTTA, ei auta itku markkinoilla. Oon hiffannut paljon tärkeitä asioita heinäkuun aikana, joten edes jotain hyvää siinä että on ollut aikaa ajatella. Oon saanut selvitettyä ihmissuhdeasioita ja muita koukeroita.

Ihan kevennykseksi: mitä pidätte uudesta bannerista? Musta se onnistui just silleen kun ajattelin! Mä rakastan avaruusjuttuja ja tein sitten siitä inspiroituneena tummanvioletin huulimeikin näihin kuviin.

_DSC0161
_DSC0052


_DSC0244

Mukavaa sunnuntaita, tänään pelkkää lepiä < 3

3 kommenttia:

  1. vau mikä kaunis uusi banneri!!<3 älyttömän cool!!

    VastaaPoista
  2. Hieno minustakin vaikken vanhaa ole nähnytkään.
    Osallistu Riviera Maisonin pyyhkeiden arvontaan mun blogissa.

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentista <3