keskiviikko 20. heinäkuuta 2016

BLOGIKUOLEMA

Moi!

Siis ei hemmetti miten huojentavaa kirjoittaa tähän tekstikenttään, kun se vihdoin onnistuu. Mä nimittäin eilen vähän sähläsin bloggerin kanssa ja sain koko homman niin jumiin, että luulin jo että koko blogi pyyhkiytyy jonnekin avaruuteen. Mulla kävi koodin muokkaamisen kanssa joku vahinko ja vaikka yritin palauttaa tekemiäni muutoksia, koko masiina oli niin tiukasti solmussa ettei se enää meinannut onnistua.

Harvoin tämän takia tykkäänkään koskea koko koodiin, mutta mä olin fiksusti varmuuskopioinut alkuperäisen setin talteen. Mutta kun en enää päässytkään sitä korjaamaan ennalleen. Värkkäsin eilen hikihatussa varmaan 6 tuntia ja yhtäkkiä se sitten antoikin periksi. Huh sanon minä.

Olin jo oikeesti pitämässä hautajaisia kaikelle mitä oon tänne vuodesta 2014 asti laittanut, onhan tästä kehkeytynyt kuitenkin aika kiva harrastus.

Mut hei kaikki hyvin, joten ei siitä sen enempää. Kuvat on varmaan noin parin viikon takaa, perus asujuttuja :--) Nää vaatteet on varmaan liimattu mun päälle, mut kohta tulee varmasti vähän kesäisempää meininkiä.

_DSC0020
_DSC0037
_DSC0038

Kengät Pull & Bear

Housut Gina Tricot

Toppi Gina Tricot

Takki 2nd Hand

Laukku H&M

_DSC0039
_DSC0041
_DSC0075

Mä valmistaudun nyt tähän päivään ja juon vielä toisen kupin kahvia. Tällä hetkellä mut tekee vaan niin onnelliseksi se että tää toimii ja että tänään on hyvä päivä!

Super hyvää keskiviikkoa < 3

2 kommenttia:

  1. Hui! Onneksi sait korjattua blogi jutun! Mulla on ollut kummallisia bugeja blogissa pari kertaa nyt lyhyenä aikana ilman, että edes teen mitään koodille :D Outoo.

    Hieno asu! Mä tykkäisin kanssa omistaa ton mallisen takin ^^

    ♡ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä! Tosi ärsyttäviä tollaset viat :( Mä innostuin nyt ihan kunnolla ton "vastoinkäymisen" ansiosta muokkailemaan blogin ulkoasua :-) Noita takkeja on ollut paljon kirppareilla viimeaikoina, kantsii metsästää jos löytyisi :) Kiitos kommentista! <3

      Poista