maanantai 13. kesäkuuta 2016

VASTAUKSIA

Damn, mun piti tänään postata yhdet kivat kuvat, mutta en saanutkaan niitä vielä. Sen sijaan tein tällaisen hauskan kysymysvastauspostauksen, josta selviää kaikkea jonninjoutavaa mun elämästä. Näitä on näkynyt paljon blogeissa, joten halusin myös kokeilla :--)
Kuvitus ihan randomisti vuoden takaa!

En ymmärrä... Miksi minulla on kokoajan nälkä
Seuraavaksi ajattelin… rentoutua


Viimeaikoina... olen kirjoittanut paljon sekä nukkunut huonosti
En osaa päättää…  tämän postauksen otsikkoa

_DSC0130


Muistan ikuisesti... kun lemmikkikissamme lopetettiin


Päivän paras juttu... no tähän mennessä ei ole ehtinyt tapahtua muuta, kuin se että käväisin Cyan Kicksin studiolla lurauttamassa vähän kuorolaulua uuteen biisiin


Noloa myöntää, mutta... oon ihan älytön häslääjä. Sekä itkupilli, pahin ikinä. 


Viikko sitten... tasan viikko sitten oli maanantai. Eli oltiin Siltasessa ja joku joi taas liikaa.. (en minä).
_DSC0136


Kaikista pahinta on… jos ei saa mitään aikaiseksi!!!

Salainen taitoni on ruoanlaitto. En mä oikeesti osaa, mut aina kun kukaan ei oo maistamassa tai katsomassa, niin oon mä aika taitava herkkukokki. hoho


Jos saisin yhden toiveen se olisi... sellainen, että en osaisi enää murehtia turhanpäiväisyyksiä
Minulla on pakkomielle… Hampaiden yhteen kalisutteluun. Kuvittelen mun hampaat pianon koskettimina ja oon tehnyt sitä niin pienestä asti kuin muistan :D Kukaan ei varmaan koskaan tuu ymmärtämään mua, mutta se on niin että joku viheltää, mä kalisuttelen mun hampaita yhteen. Auttaa hahmottamaan intervallihyppyjä.
Söin tänään… Hedelmärahkaa. 

Ärsyttävintä on… Kun ihmiset jäävät kaivelemaan yli 5 minuutiksi tavaroitaan meidän ikkunan eteen kadulle, eikä ne edes huomaa kun seurataan niiden puuhia Sussun kanssa ja ihmetellään, että mitäs kaikkea siellä tädin laukussa on.
Tekisi mieli… Nukkua kainalossa, tosi paljon.
DSC_0190


Minusta on söpöä Kun joku kaipaa toista.

Hävetti… toisen ihmisen puolesta, koska käytös oli niin huonoa.
Olenko ainoa, jonka mielestä... jäätelöä voi syödä rajattomia määriä, siis aivan litratolkulla?

4 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Näitä on nyt nähty blogeissa ja tekisi mieli itsekin tehdä moinen ^^ .. Ja kyllä, jäätelö on vaan niin hyvää ♡

    ♡ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe :D Tee ihmeessä, kiva lukea muiden vastauksia! :--)

      Poista
  2. Tälläisiä listoja on aina yhtä kiva lukea (ja kirjoittaa itse) :P

    www.lauraheinikki.fi

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentista <3