torstai 2. kesäkuuta 2016

TARVITAAN TAUKOJA

_DSC0118
_DSC0125
_DSC0149
_DSC0162
_DSC0155
_DSC0152
_DSC0177
_DSC0183
_DSC0175
_DSC0189
< 3

_DSC0098

Oon katsonut koko päivän yhteen verkkokurssiin liityviä videoita, opiskellut ja tehnyt muistiinpanoja. Ihan älyttömän mielenkiintoinen kurssi, jonka aiheena on yrityksen markkinointi sosiaalisessa mediassa. Auttaa mua opparissa tosi paljon, koska aihe on lähes sama. Kurssi on englanniksi.

Oon haaveilijatyyppi ja tänään välillä havahtunut siihen, että oon katsellut ikkunasta sadetta ja ohiajavia autoja ja kirjoittanut laulujen sanoja puhelimen muistikirjat täyteen. Oon pannut merkille jo aiemmin, että meidän ikkunan ohi ajaa paljon turistibusseja. Kiinasta, Venäjältä, jokapaikasta tulijoita tuijottaa autonikkunoistaan. Ne on vieraassa maassa ja mä oon ihan kotona vaan.

Mutta ei se mitään, välillä pitää pitää taukoja. Se auttaa mua.

Kuvat on parin viikon takaa, tykkään kävelylenkeistä täällä.
Tänään ei ehkä pääse ulos, koska kokoajan sataa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3