keskiviikko 15. kesäkuuta 2016

SPORTTITOPPI

Heippa!

Eilen oli taas ihanan lämmin sää ja uloskin uskaltautui. Me vietettiin eilen aika rentoa päivää Peten kanssa, oltiin ulkona ja tehtiin kotona hyvää safkaa. Näissä vaatteissa tuli ihan kuumakin, kun kuvattiin asukuvat nopsaa ennen kauppaan lähtöä.

Mä en ollut muistanut kuvata tätä toppia vielä ollenkaan, tai en ollut edes vielä käyttänyt sitä kunnolla, koska on ollut niin kylmä. Kylmän lisäksi vierastin ehkä hieman tuon topin sporttista kuminauhaa :D Mutta toi oli niiiin mukava päällä, että halusin ostaa sen alesta. Ja ehkä se sitten kannustaa mua taas liikkumaan, koska mun nykyiset safkatottumukset on hienosti alkaneet kadottaa mun viimeisiäkin vatsalihaksen rippeitä (jos sellaisia nyt koskaan on ollutkaan siellä) x)

Oon miettinyt juhannusta jo paljon, stressannut että mitä pakkaan mukaan mökille ja että minkähänlainen sää silloin on. Oon niin hölmö, kun mietin tuollaisia pieniä yksityiskohtia. Meinattiin olla ainakin viikko reissussa sitten, joten pitäisi osata pakata just oikea määrä lämpimiä vaatteita ja kesävaatteita. Ja tarkoitus olisi säästyä mahdollisimman pienillä kantamuksilla. Mutta kun en ole koskaan viettänyt juhannusta lapissa, niin en tiedä millaista siellä juuri siihen aikaan on.

Mutta tässä tämä mun eilinen asu:

_DSC0251
Croptop.Bikbok_6

Farkut Gina Tricot

Croptop Bik Bok

Kengät Dinsko

Takki Bik Bok

_DSC0280
Croptop.Bikbok
Croptop.Bikbok_2

Ja siihen kiva pepsodenthymykuva loppuun, mitä piditte kuvista?

Kivaa keskiviikkoa < 3

2 kommenttia:

  1. oohh oot Sina niiin upea !!<3 osaisimpa mieki pitää tuollaisia toppeja, kun ne näyttää joidenkin päällä (esim SUN) vaan niin super hyvältä, mutta..epäilen vahvasti ettei ne näyttäis mun päälä..kovinkaan kummoselta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paula <3 Mä oon kyllä itse aivan hurahtanut noihin toppeihin :--) Mutta kaikki ei sovi kaikille, ois kuitenkin kiva nähdä sulla joskus croptop asu ;)

      Poista

Kiitoksia kommentista <3