lauantai 4. kesäkuuta 2016

KAKS ASUA JA STRESSI

Hellou! 
Kelasin tänään laittaa vähän tupla-asupostausta. 
Oon sillon tällöin kuvannut myös siskon asua, koska Sussulla on niin kiva tyyli. 
Tähän postaukseen heitin kuvat myös siitä.

Mulla on niiin hyvä fiilis nyt, tulin hetki sitten duunista ja ajattelin ihan aloittaa pikku loman. Mua vähän harmitti, kun en päässyt tänään yhtiinkään ylppärijuhliin. 
Tein koko viikon ihan hikihatussa koulujuttuja ja kävin töissä, joten lähden porukoille pariksi päiväksi hengailemaan. Oon nukkunut koko viikon tosi huonosti, koska en oo iltaisin meinannut millään saada unta. Mua vaan jänskättää niin hemmetisti pääsykoetulokset, että stressaan niitä. 
Yritän nyt ottaa rennosti tämän viikonlopun.

Mutta, tässä mun ja Sussun viimeviikon asut:

_DSC0055
_DSC0046

Shortsit Gina Tricot

Toppi Gina Tricot

Sandaalit H&M

Takki Bik Bok

_DSC0154
_DSC0136

Kengät Pull & Bear

Housut Bik Bok

_DSC0214
_DSC0217

Mitäs pidätte siskon tyylistä, eiks oo aika ihana?

Ihanaa viikonloppua ja onnea kaikille ylioppilaille!

8 kommenttia:

  1. Oi upeat asut molemmilla! Rakastuin noihin sandaaleihin <3 Pitää itsekin yrittää löytää samantyylisiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Joo, noi sandaalit on ihan mun lempparit, ostin noi viimevuonna hm:stä :)

      Poista
  2. Ihanat asut, vau! :) tykkään niin noista sun siskon housuista, mut päädyin sit lopulta ostaan ne kukalliset mustat, jotka sullakin on :D ja teidät kyllä tunnistaa sisaruksiks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Noi housut on niin mageet, mutta ne on myös ihan supermukavat päällä :) Haha, joo aika usein kuulee että näytetään Susan kanssa samoilta :D

      Poista
  3. Ompa kivat asukokonaisuudet! Ja tsemppiä kovasti vaikka onkin stressaavaa aikaa.
    Tänään löysin tänne blogiin ja vaikuttaa aika kivalta ^^ ♥

    ♥ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ainakin nyt viikonlopun jälkeen tuntuu aika stressittömältä taas :) Tervetuloa seuraamaan blogia <3

      Poista
  4. Upeita asuja molemmat! :-)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.com/

    VastaaPoista