torstai 9. kesäkuuta 2016

ALLAPÄIN

Moikka

Mä haluaisin tänään tehdä vain mukavia asioita, koska oon ollut allapäin koko päivän.

En tiedä miksi tai mistä se johtuu, mutta tuntui että heti herätessä mun pääni päällä vain oli musta pilvi.
Oon yrittänyt jo kaikennäköistä mielen piristämiseen. Maalannut, kuunnellut hyvää musaa, syönyt hyvin ja juonut kahvit -joka yleensä piristää mua hirveästi. Nyt ei vaan jotenkin jostain syystä lähde tämä päivä.

Kirjoittaminen tänne onneksi auttaa hieman. Ja aurinkokin paistoi vähän aikaa äsken ulkona. Mutta en vaan osaa nyt väkisin vääntää hymyä, ei tunnu siltä. Laitan silti nämä kuvat maanantailta, joissa hymyilytti ainakin. 

_DSC0041
_DSC0053
_DSC0047


Kengät Pull & Bear

Farkut Gina Tricot

Toppi Gina Tricot

Takki 2nd Hand


_DSC0102
_DSC0118

Koko viikko on muuten ollut tosi ihana, oltiin Peten kanssa katsomassa Helsingin kaupunginmuseossa särkyneiden sydämien -näyttely, jossa esimerkiksi petetyt ja rakkaansa menettäneet kertovat oman tarinansa jonkin siihen liittyvän esineen kautta. Näyttely oli mun mielestä aika raju, tai mua ainakin alkoi vähän itkettää yhdessä kohdassa. Toisaalta mä nyt oonkin ihan hullu itkupilli muutenkin.

Eilen haettiin hirveä läjä sushia ja muita herkkuja ja vietettiin oikeasti pitkästä aikaa kunnon koti-iltaa.
Oon ainakin itse sellainen menijä, että ollaan oikeastaan joka ilta oltu jossakin.
Saa sitä varmaan ainakin kerran viikossa olla kotona vetelehtimässä :P

Mut hei, oli kiva kirjoittaa teille.
Mukavaa loppuviikkoa < 3

4 kommenttia:

  1. En tiiä mutta musta vaate kuin vaate sun päälläs tuntuu näyttävän ja näyttää hyvältä! <3 Oot niin upea :)
    Tässä uuden kameran oston alla pohtinut siihen myös uusia objektiiveja, mikä kamera ja obsu sulla on esim näissä kuvissa käytössä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos ihana! <3 Mulla on Nikon D5000 -runko ja asukuvien kuvaamiseen käytän yleensä tuota 50mm f/1,8 kiinteetä putkea.

      Poista
  2. ÄÄäää toi farkkutakki on ihan täydellinen!! <3 Ja säki oot löytäny sen kirpparilta! Miettiny just, että pitää kirpparilta tollasta metsästää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe :) Mäkin tykkään! Mä oon tehnyt nyt hirmusti kivoja kirpparilöytöjä :--)

      Poista

Kiitoksia kommentista <3