perjantai 27. toukokuuta 2016

KOKO KESÄ NÄIN

Jihiii kesäkelit!

Mulla on unirytmit ihan sekaisin. 
Mutta ei se mitään, koska mulla on nimittin ollut varmaan paras kesän aloitus. 
Pete on ollut mun luona ja ollaan tehty kaikkea tosi hauskaa. Ollaan oltu ulkona ja pitkästä aikaa vaateostoksilla, käyty kavereiden kanssa puistokaljalla jo muutamaan otteeseen, ehdittiin jo avata grillikausikin viikko sitten Katajanokalla. Sen lisäksi ollaan soiteltu ja lauleltu paljon ja käyty jameissa katsomassa esityksiä ja esittämässä vähän lauluja :3 

Mä oon ollut ihan hirveästi menossa, eikä oo tullut kuvattua hirveästi. Oon halunnut vaan olla ja viettää aikaa hyvien tyyppien kanssa ilman kameran kanssa heilumista. Mutta kai nämä kesäiset asukuvat kelpaavat kuvitukseksi. Kintut on kyllä vielä ihan vitivalkoiset, mutta toivotaan että ne siitä kohta muuttuvat ihanan ruskeiksi!

_DSC0297 copy
_DSC0315
_DSC0292
_DSC0357
_DSC0372
_DSC0346

Shorts Gina Tricot

Bomber Monki

Croptop H&M

Shoes H&M

_DSC0440

Mulla loppui koulu jo siis viikko sitten ja pidetään huomenna luokkalaisten kanssa jotkut pienet päättärikekkerit. Ei se hauskanpito vieläkään lopu :D

Ihanaa viikonloppua sinne < 3

2 kommenttia:

  1. herranpieksut kuinka upeita kuvia ! oot niin kaunis<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 ihanaa, kun taas voi kuvata vaikka 9 illalla kun on niin valoisaa :)

      Poista