torstai 21. huhtikuuta 2016

OON MÄ ELOSSA

Noniiin, 
Back in the game!

Mä oon päässyt kuvailemaan enemmän nyt, kun oon saanut aikataulut vähän paremmin kuriin. Mulla on nyt niin inspiroitunut olo pitkästä aikaa blogin tekemiseen. Kevät on kyllä heittämällä mun lemppari vuodenaika, herää ihan eloon taas uudella tavalla.

Olin eilen jameissa moikkaamassa tyyppejä ja oli tosi ihana vetää pitkästä aikaa. Huomaa, että vaikuttaa heti fiilikseen positiivisesti. 

Mä oon saanut jo oikein väriäkin päälle, oon koko kevään himoinnut bombertakkia. Flickr kiukutteli jostain syystä tänään taas vaihteeksi oikein rankalla kädellä, joten en saanut kuvista yhtä suuria kuin tavallisesti. Toivottavasti seuraavat kuvat saa taas isoina. 

Eilen oli tosi outo sää, satoi ja paistoi ihan vuorotellen ja jouduttiin kokoajan juosta sisälle ja ulos kun kuvattiin. 
Hassuja kuuroja.
Mutta kevät < 3 ja rakkaus

_DSC0327
_DSC0345

Bomber Second Hand

Croptop Gina Tricot

Jeans Gina Tricot

Shoes Dinsko

Bag Bianco

_DSC0355
_DSC0486
_DSC0499

Hyvä meininki! 
Mites siellä, onko kevätihmisiä? 

4 kommenttia: