maanantai 25. huhtikuuta 2016

NOTHING BUT PASTEL

Moimoimoi!

Mä saavuin hetki sitten tunnin lenkiltä ja kylläpäs teki hyvää. Mä oon touhunnut koko päivän vaikka ja mitä ja oon niin loppu, että loppuilta menee sohvalla telkkarin ääressä.

Viikonloppu meni tosi nopeasti ja ihan erilailla, kuin mitä alunperin suunnittelin. Mun piti tehdä kouluhommia koko viikonloppu, mutta kone päivitteli koko lauantain ja sainkin tehdä ihan kaikkea muuta. Tuunailin muun muassa vaatteita ja siivoilin kämppää. Mulle tuli ihan hirmu ikävä, joten lähdin lauantai-iltana poikaystävän luokse.

Asiasta kolmanteen, näin Amaa pitkän ajan jälkeen torstaina ja kuvattiin asukuvia. Löysin mun vaatekaapista vähän keväisemmät pöksyt (joojoo, näitä vaan aina ilmestyy jostain..) En oo hirveästi käyttänyt näitä housuja, koska noi on vähän isot mulle. Tykkään tuosta väristä kuitenkin tosi paljon :--)


_DSC0174 copy
_DSC0036
_DSC0006 copy

Bomber Jacket Monki

Croptop Gina Tricot

Jeans Vero Moda

Sunnies Monki

Shoes Monki

_DSC0187

Kuvat: Amanda

_DSC0225



Iiihanaa viikon alkua < 3

2 kommenttia: