torstai 28. huhtikuuta 2016

EVERYDAY SMOKEY EYE

Moimoi!

Mulla on ollut tänään ihan kauhea päivä, mutta ei se mitään.
Löysin kamerasta kuvia mun viime viikonlopun meikistä joten ajattelin vähän piristää itseäni loppuillasta ja väsäillä pienen postauksen tästä.

Oon innostunut nyt kauheasti tummasta smokey eye -meikistä ja oon parina iltana taiteillut kotona erilaisia silmämeikkejä. Tuntuu niin pelottavalta käyttää sitä mustaa niin hirveästi :D

Tää on vielä aika varovainen kokeilu ja sopii enemmän arkimeikiksi. Lupaan tehdä vielä vähän rajumman verison tästä myöhemmin. Jätin tässä meikissä huulet aika naturelleiksi, vähän persikan sävyä sinne vaan.

Mä muuten sain taas entiedäolikoniinhyväidea -idean värjätä tukkaa tummemmaksi. Jätin sinisen raidan vielä, en oo onneksi vielä kyllästynyt. Mun tukka oli vaan jo mennyt ärsyttävän vaaleaksi ja punertavan sävyiseksi, joten oli pakko tehdä jotain.

_DSC0299 copy copy
_DSC0289 copy

Mitäs pidätte, saisko olla vielä tummemmat ja rajummat silmät?

2 kommenttia:

  1. Apua, oot niin upea! Sulla on jotenkin tosi persoonalliset kasvot :)

    VastaaPoista