perjantai 1. huhtikuuta 2016

A YEAR BACK

Moikka! Tässä asukuvia vuoden takaa, oli unohtuneet tuonne luonnoksiin. 
Mua ei oo rehellisesti sanottuna kiinnostanut postata nyt yhtään mitään, koska oon ollut ihan kipeänä koko viikon ja muutenkin ollut hirveästi kaikennäköistä tässä elämässä tärkeämpää sisältöä. 

Pikku tauko tekee hyvää, koska haluaisin hirveästi kuvaamaan uusia asuja nyt, mulla on paljon ideoita. Mun pukeutuminen on muotoutunut jo omasta mielestä niin tietynlaista kaavaa noudattavaksi, ettei tee ihan joka päivä mieli kuvatakaan. 

_DSC0130
_DSC0134

Coat BikBok

Cropknit Monki

Jeans Dr. Denim

Hat Lindex

_DSC0118

 On tullut askarreltua viime aikoina paljon kaverisuhteiden kanssa ja tuore parisuhdekin vaatii vielä vähän opettelua. Mutta haluan kyllä pikkuhiljaa palata taas tavanomaiseen postaustahtiin. Oon tämän viikon vaan ihmetellyt ikkunasta ihanaa keväistä ilmaa, kai mä pääsen kohta oikeesti nauttimaan tuosta säästä ulos. 

Onko siellä muitakin kevätflunssaisia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti