tiistai 8. maaliskuuta 2016

LAVENDER

_DSC0146
_DSC0454
_DSC0226

Coat Vero Moda

Cardigan Carlings

Croptop Gina Tricot

Jeans Gina Tricot

Shoes Vagabond

Bag Marks & Spencer

 _DSC0489 copy

Jee, mä oon löytänyt väriä mun asuun :D
Kyllä se kesä sieltä tulee pikku hiljaa, mä nimittäin innostun väreistä aina kun tulee lämmin. Toisaalta perjantaina oli kaikkea muuta kuin lämmin, mutta säät sikseen. Tykkään tuosta laventelinvärisestä neuletakista hirveästi, siksi kai on sama väri tukassakin.

Postauksen kuvat on perjantailta.
Hengailtiin Susannan kanssa silloin, kun molemmilla sattui olemaan vapaapäivä samaan aikaan. Käytiin varailemassa tatska-aikaa ja safkaamassa hyvää safkaa Punavuoressa.

Oon pitkästä aikaa tyytyväinen asukuviin ja oon alkanut tykkäämään tuosta mustasta takista uudelleen. Se on aika kiva tolleen auki! (varmaan ainoa takki, jota edes pidän kiinni..)

Mä ajattelin nyt alkaa katselemaan Netflixiä, joten hyvät yöt! < 3

4 kommenttia:

  1. oii tajuttoman kauniita kuvia ! :) takki on kyllä ihan super kiva! ihanaa naistenpäivää vielä, tai iltaahan tuo taitaa jo olla <3

    VastaaPoista
  2. Tosi hauska eye-catcher toi laventeli neule ja matchaa vielä sun hiuksiinki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No piristää kyllä pelkän kokomustan sijasta vaihteeksi :D Kiitos! <3

      Poista