perjantai 11. maaliskuuta 2016

DOUBLE BUN

_DSC0084
_DSC0106 copy
_DSC0072

Tadaa!
Tässä vähän viikonlopun kampausideaa, pienet pupunkorvat.
Mä otan itse tämän viikonlopun vähän chillimmin, onhan sitä tullut riehuttua jo ihan tarpeeksi tänävuonna.

Tein tänään hemmetisti hommia päivällä ja sainkin sitten viikonlopun alkajaisiksi hitonmoisen migreenin. Oon nukkunut useamman yön nyt aika huonosti. Iltaa kohden olo jo onneksi vähän helpotti. Mulla on ollut tämä viikko täysi kaikkea, sain popjazz konsan ennakkotehtävänauhat kasaan ja oppariakin oon pikkuhiljaa alkanut vääntää (Y).

Mulle tuli tänään kissavieraita, kun Molli ja Robin tuli viikoksi Vallilaan hoitoon. Oon tässä rauhallisesti kisseseurassa ja katselen Emma Gaalaa. Noi pallopäät tuossa vielä vähän mököttää, mutta eiköhän se meininki kohta iloksi muutu.

Mukavaa viikonloppua < 3

4 kommenttia:

  1. Oi oon ihastellut instassa noita nutturoita molemmilla puolilla! Hhaha itselläni oli 4-luokan koulukuvassa kaikki hiukset kahdella nutturalla ':) Ysärimuoti on niin kovasti päällä nyt :D

    VastaaPoista
  2. vooi vitsi kuin söpö kampaus ! tykkään!! hyh pääkivut yleensäkin on niiiin hirveitä, ne vie kaikki mehut koko kropasta, voin vain kuvitella, kuinka inhottavalta sitten migreeni tuntuu huh. Hihii ootpa saanu kivoja vieraita kylään, pallopäille terkkuja<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, joo mä sanon terkut :D <3 Onneks olo oli lauantaina jo parempi. Oon kyllä levännyt vaan koko viikonlopun :D

      Poista