sunnuntai 6. maaliskuuta 2016

CREAMY COAT

_DSC0219
_DSC0250
_DSC0168
_DSC0273
_DSC0300

Coat BikBok

Collegeshirt Zara

Jeans Gina Tricot

Shoes Vagabond

_DSC0352

Jostain syystä tämä suloinen kermansävyinen takki on jäänyt koko talveksi käyttämättä. En jotenkin enää pidä takin jykevästä hartialinjasta, sillä oon aina vähän pitänyt mun hartioita leveinä ja tämä takki ei ainakaan lievennä asiaa.

Oon muutenkin nyt supistanut tosi paljon mun vaatekaapin valikoimaa ja pukeutunut tarkoituksella pelkkiin luottovaatteisiin. Mulla on iso läjä kaikkea kivaa menossa kirpparille. Oon myös vältellyt vaatekauppojen uutuusrätteihin hullaantumista ja mielummin ostan jotain siistiä kirpparilta, jos sattuu eteen tulemaan.

Mulle kuuluu muuten hyvää, mä oon löytänyt yhden ihanan ihmisen mun elämään :)

Mukavaa sunnuntaita < 3

2 kommenttia: