keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

ANOTHER BASIC OUTFIT

_DSC0134 copy
_DSC0166 copy
_DSC0200

Coat BikBok

Cardigan Monki

Turtleneck shirt Gina Tricot

Shorts Gina Tricot

Shoes Vagabond

_DSC0127

Mukavat keskiviikot!

Mä moikkasin tänään Charlottaa keskustassa. Istuin menomatkalla dösässä selkä menosuuntaan päin ja tuli ihan hemmetin huono olo. Jouduin jäädä aiemmalla pysäkillä pois ja kävellä loppumatkan.

Pää meni sen verran pyörälle, että menin vahingossa kotiin lähitessä väärään sporaankin ja kotona olin ihan älyttömän väsynyt. Olisin voinut muuten levätä loppupäivän, mutta mulla oli just tänään uusintatentti koululla ja piti vähän kaivella vikoja tietoja kirjasta päähän.

Postauksen kuvat on viime viikolta, käytiin Kalliossa kiertelemässä parilla kirpparilla. Mä en edes jaksa enää kuvata niin usein asukuvia, kun mun päälle on juurtunut aikalailla nämä samantyyliset kledjut. Keväämmällä sitten.

Tein äskön ihan törkeen hyvää pastasalaattia ja nyt voin lösätä ja katsella Netflixiä.
Kiitos!

Palaillaan taas :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti