maanantai 1. helmikuuta 2016

Mun Maanantai

Tällaisella yksinkertaisella asulla olin liikenteessä perjantaina. Löysin tuon takin joulualeista, kun se oli puoleen hintaan ja oon käyttänyt sitä nyt paljon. Ei oo hetkeen tarvinnut lainata Sussun takkeja.. Hehe

Mulla on ollut mukava maanantai, käytiin Sussun kanssa vähän kirppareilla. Nyt odottelen sitä kotiin, jotta voidaan kokata bataattiranskiksia ja kasvispitaleipiä. Ollaan alettu viettää vähintään kerran viikossa sellaista siskojen laatuaikaa, tehdään safkaa sun muuta mukavaa. 

Mulla on vielä loppuillaksi lisää kivoja pläänejä, meinattiin lähteä Soilen kanssa Siltaseen nauttimaan hyvästä musasta ja ehkä pienestä viinilasillisesta.

_DSC0372
_DSC0318
_DSC0302
_DSC0220 copy

Coat Vero Moda

Jeans Gina Tricot

Shoes Vagabond

Scarf Pieces


Tänään oli jo vähän kevättä ilmassa, helmikuu jo!

Mukavaa viikon alkua < 3

2 kommenttia:

  1. aivan ihana huivi! nuo sinun raidat hiuksissa on super hienot, sopii sulle täydellisesti :) Enpä tiedä toista kelle sopis nuin hyvin!! kaunis olet<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiih kiitos, kaivoin tuon kaapin pohjalta vasta nyt kun en ollut muistanut sen olemassaoloa ollenkaan. Ja kiitoksia, tykkään vielä itsekin näistä hiuksista. Ehkä jaksan olla vielä hetkisen näissä ja sitten vaihdan raitojen väriä toiseen suuntaan ;) Ihana kommentti <3

      Poista