keskiviikko 24. helmikuuta 2016

Minä Kuuntelen

Mä halusin tehdä teille postauksen, jossa vähän esittelen että mistä mun soittolista on viimeaikoina koostunut.
Tiivistin tähän parhaat viimeaikoina soineet lauluset, kaikki ei tietenkään mahtunut mukaan.

Pyrin aina välillä tiputtelemaan mun lempparibiisejä postausten kylkeen, niin kuin ootte varmaan huomanneetkin.
Toivottavasti tykkäätte näistä :)


Ryan Adams - Bad Blood

Olin ihan että täh, kun tajusin että kaikki tämän levyn biisit on Taylor Swift covereita. Ihan älyttömän toimivaa settiä. Nää on näitä levyjä, joita kuuntelen aamuisin taustalla hiljaisella volyymillä ja illalla päinvastoin (toinen sellainen on Coldplayn Parachutes). Inspiroiva lätty kaikenkaikkiaan.


Bon Iver - Holocene

Mähän rakastan surullista ja melankolista musiikkia ihan älyttömästi. Mitä yksinäiset illat punaviinin ja keskeneräisen canvastaulun kanssa olisivat ilman Bon Iverin tai the Nationalin kaltaisia tunnelmanvirittäjiä?


Minä ja Ville Ahonen - Sano

Tämän biisin sanoitukset. Sydänsuruihin ja kaipuuseen ja kaikkeen aina kun tekee mieli unohtua peiton alle. Tällaisia haluaa aina pitää itsellään, paitsi nyt kun jaoin sen teille.


Elias Gould - Ikuinen Heinäkuu ft. Iisa

Gouldista tykkäsin jo, kun kuulin Huvilakadun viime keväänä. Tässä on jotain hauskan leikkisää ja Olavi Uusivirtamaista. Oon nähnyt Elias Gouldin pari kertaa livenä ja tykkäsin. Live-esiintymisestä huomaa, että tyyppi on luontainen esiintyjä. Tässä biisissä on mukana yksi mun ehdoton lemppari, Iisa. Eliaksen EP julkaistiin perjantaina.


Olavi Uusivirta - Tanssit Vaikka Et Osaa


Helppo aasinsilta itse Olavi Uusivirtaan, jota käytiin fiilistelemässä hetki sitten lauantaina Tavastialla. Hyvää musaa ja hyvä fiilis, ja mikä lavakarisma. Ukkeli oli jo ilman paitaa kun tultiin paikalle. Kyllä, tykkään. Kaikki tykkää.


Venior - Sugar Rush


Mä haluaisin ehkä tehdä jotain tämän kaltaista musiikkia.
Tää on kyllä uus lemppari.


Moderat - A New Error


Jätän tämän vaan tähän loppuun :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3