maanantai 11. tammikuuta 2016

Lumikkina

Mä oon kärsinyt jostain ihmeellisestä loma-ahdistuksesta. Vielä viikko lomaa, mutta voisin kyllä ihan hyvin jo mennä kouluun. Heräsin tänään aikaisin ja oon koko päivän juossut täällä pää kolmantena jalkana ja tehnyt kaikkea sellaista, mihin ei tavallisesti olisi aikaa. 

En osaa olla paikallaan ja on jotenkin huono omatunto pelkästä laakereillaan lepäämisestä. Vaikka vielä olisi mahdollisuus lötkötellä muutama päivä. Onneksi huomenna pääsee taas laulutunneille.

Päätin vähän kesyttää tätä stressihirmua rentoutumalla kahvikupin äärelle ja jakamalla nämä viime viikolla kuvatut meikkikuvat. En usein arkisin jaksa laittaa silmiin ollenkaan meikkiä.  Meikatut huulet yleensä kompensoi aika hyvin muuten kevyttä ilmettä. 
Rakastan huulipunia.

_DSC0054 copy
_DSC0088
_DSC0099

Lipstick MAC - Dark Side
Lipstick YSL - Rouge in Danger
Lip Pencil MAC - Stone

_DSC0047 copy

Miltäs punainen vaikuttaa? 
< 3

4 kommenttia:

  1. On upeet huuulet!! Mä oon kans niin huulipunahemmo! Silmiä en meikkaa ikinä muulla ku ripsivärillä, koska käytän piilareita (okei, koska en jaksa ees opetella tekeen rajauksii..) mut huulipunaa onki sit aina! Toi macin puna on varmaan just sama sävyä, ku mitä oon lainannut mun siskolta ja rakastan sitä!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Hihi, joo niin oonki sun kuvista huomannut :)

      Poista
  2. Upee look! Mä tykkään ihan hirveästi meikkaamattomista silmistä. :) nykyään en itse laita ripsaria oikeastaan olenkaan. Sulle sopii dramaattiset huulipuna sävyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 :) Enemmän tulee käytettyä vaaleita huulipunasävyjä, ehkä pitäisi käyttää tummaa useammin!

      Poista

Kiitoksia kommentista <3