lauantai 23. tammikuuta 2016

Lauantai

Moikkamoii!

Keräsin kaikki epämääräiset otokset tältä viikolta yhteen, kas näin! 

_DSC0084

En oo pitkiinpitkiin aikoihin laittanut kunnon rajauksia silmiin, koska oon viihtynyt paljon ihan kokonaan ilman ripsaria. Keskiviikkona halusin pitkästä aikaa kokeilla rajauksia ja kyllä mä tykkään! Mun silmät on vaan vähän sellaiset, että niihin on tosi vaikea saada onnistuneita rajauksia. Tää on vissiin ihan yleinen ongelma, jos on vähän pienemmät simmut.

Pitääkin jossain vaiheessa väsätä joku meikkipostaus eyelinereistä!

_DSC0100

Me kokkailtiin Sussun kanssa alkuviikosta. Tehtiin ranskalaisia ja paistettiin vihanneksia. Nami! Oon innostunut tosi paljon tuoreista vihanneksista, kun ennen heitin vaan pannulle pakastevihanneksia. Kaikki tuore on tietenkin niin paljon parempaa. Yhdessä kokkaaminen on myös ihan älyttömän kivaa, mun snäppi täyttyi taas kaikista hölmöistä videopätkistä :D

Ostin jokuaika sitten luonnontuotekaupasta kunnon arganöljyä, oli ihan hemmetin kallista, mutta tää on tosi riittoisaa. Oon aiemmin puhunut ihostani ja siitä, että oon välillä epävarma siitä. Tää öljy on ihan parasta mun iholle ja suosittelen sitä kaikille iho-ongelmista kärsiville.

Käytän arganöljyä myös hiuksiin. 
Oon huomannut, että se taltuttaa sähköisiä hiuksia talvella ja auttaa takkujen selvittämisessä tosi paljon. 

_DSC0120
_DSC0112
Mun lemppari ilme on selkeesti tää en katso kameraan -ilme.

_DSC0114

Tähän asti mun viikko on ollut tosi ihana. Eilen oltiin Senkun kanssa meillä ja käytiin Siltasessa tanssahtelemassa :D 
Tänään sitten taas uudet kujeet!

Mitä mieltä te ootte tällaisista postauksista?

Ihanaa viikonloppua < 3

2 kommenttia:

  1. Mä tykkään tälläistä postauksista ja aidoista kuvista. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee ihana kuulla, teen sit jatkossakin näitä! <3

      Poista