maanantai 4. tammikuuta 2016

Ekana Mielessä

 _DSC0242
_DSC0407
_DSC0514

Coat Vero Moda

College Shirt Zara

Jeans Dr Denim

Shoes Vagabond

Scarf Bik Bok

Sunnies H&M

_DSC0387 copy
_DSC0529

Rakastan olla täällä. 

Joku toinen ahdistuu Helsingin hälystä ja kiireiseltä vaikuttavasta rytmistä, mutta mä en tunne oloani muualla yhtä seesteiseksi. Hämmennyn, jos en kuule yhtään liikenteen ääntä tai sporan kolinaa. Kotona on ihanaa ja mun sohva on kaikista paras paikka. Mulla on ollut ikävä Soilea, se lähti tutkimaan inkkareiden maailmaa.

Uusi Vuosi oli ihana. Me oltiin Kaikun jonossa, kun 2016 vaihtui.

Mä oon lomalla levännyt hirmuisesti. Katsonut Breaking Badia Netflixistä ja nukkunut neljään, kahteen ja jotain siltä väliltä. Oon tykästynyt tonnikalapitsaan ja elänyt sillä ihan hävettävän monta päivää putkeen. Ehkä ensiviikko on hampurilaisviikko.
Ai ei oo hyvä idea?

 < 3

6 kommenttia:

  1. Mulla taas Helsinki tuntuu ahdistavan pieneltä :D Nytkin joululomalla siellä heti ensimmäisenä iltana, kun kävelen siskoni luota sporapysäkille ja ihmettelin siinä hetken tuli tunne, että joo enköhän lähde takaisin Amsterdamiin haha! Tää on toisaalta hassua, koska oon itse kotoisin Oulusta ja asunut siellä 20 vuotta.. Jotenkin aina vaan ollut kuitenkin tunne, että haluan olla suuressa kaupungissa, jossa kaikki on mahdollista :)

    Kiva postaus :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, riippuu mihin vertaa :) Ei Helsinki mustakaan mikään hirmu isoiso ole. Viihdyn vaan jotenkin kummasti. Mutta toi on totta, haluaisin joskus itsekin asua ulkomailla. Kiitos <3

      Poista
  2. Upee asu <3 rakastan asua maalla, mutta kyllä välillä harmittaa, etten nuorempana kokeillut siipiä muualla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos <3 Veikkaan, että myöhemmin tekee mieli rauhoittua ja muuttaa vähän syrjempään paikkaan.

      Poista
  3. Onpa ihanat noi sun kengät! :)

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentista <3