perjantai 11. joulukuuta 2015

Syksyn Loppu

En ookkaan taas hetkeen ehtinyt postaamaan -lausahdus on kyllä jo sen verran kulahtanut tässä vaiheessa elämää, että en edes aloita siitä. Onneksi vuosi on kohta taputeltu ja viimeinen duunipäiväkin hurahti ohi tuossa keskiviikkona. Ensiviikolla alkaa se odotettu loma, kuukauden pituinen nollaus.

Muistetiin tuossa Soilen kanssa meidän syksyä. Syksy on ollut jotenkin tavanomaista kivempi ja helpompi tänä vuonna. Vaikka pimeys väsyttää välillä, niin se ei oo saanut mua otteeseensa samalla tavalla kuin yleensä. Mun elämässä on ollut nyt tosi paljon kivoja juttuja, ihmisiä ja tapahtumia.

Onko teillä ollut samanlaisia fiiliksiä?

Yksi isoimmista ja kivoimmista asioista on varmaankin ollut Sussun kanssa tähän Vallilaan muuttaminen. Ollaan laitettu tätä kämppää omannäköiseksi ja kyllä mä kohta ne tuparitkin saan järkättyä :D Kuvia kodista en oo kyllä useista lupauksista huolimatta vielä saanut blogin puolelle, mutta kyllä mä vielä senkin teen! Kuvasin tähän postaukseen meininkejä tältä päivältä.

sina3
_DSC0172
sina1
_DSC0167


Mä en oo yhtään joulutyyppi. Jos mä saisin päättää, meillä ei olisi yhtäkään jouluroinaa tai koristusta. Kynttilöitä polttelen kyllä senkin edestä. Sussu on koristellut meidän kotia joulukoristeilla ja se on ihan fine. Peilin reunustassa roikkuvat valot saatiin siskolta :)


koti_vallila
_DSC0057
sina2

Me ollaan tänään ihan rennosti kotosalla, käytiin kaupassa hakemassa safkaa ja jäätelöä. Ihanaa aloittaa viikonloppu näin. Huomenna mennään siskon pojan 1 -vuotissynttäreille. Jee < 3

Ihanaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia kommentista <3