sunnuntai 27. joulukuuta 2015

Joulun Kuvavirta

Moimoi!

Olin joulun porukoilla Järvenpäässä ja tulin vasta tänään kotiin. Olin eilisen Senkun luona ja vietettiin vähän tyttöjen iltaa. 

Joulu meni tosi kivasti, oli ihanaa vaan olla ja rentoutua :D Me oltiin aika perinteisellä poppoolla, kaikki kerralla kasassa. Napsin kuvia pitkin aattoa ja Sussu kuvasi mun asun. Mulla oli päällä uusi ihan älyttömän magee paljettitakki, jonka löysin alesta.

Meillä ei ollut tänä vuonna ollenkaan kuusta, vaan iskä hakkasi meidän pihan tuijasta latvan ja pystytti sen olkkariin. 

_DSC0063 copy

Meidän kisset. 
Robin on hullu tuholainen, se oli yön aikana purrut mun kuulokkeiden johdon poikki >:(  
Molli on paljon lempeämpi kissa, ottaisin sen meille milloin vaan < 3

_DSC0086
_DSC0164
_DSC0236
_DSC0187

Sequin Jacket Vero Moda

Croptop Gina Tricot

Jeans Gina Tricot

Bracelet Bijou Brigitte

_DSC0100 copy
_DSC0155 copy
_DSC0096
_DSC0178

Siinä se!

2 kommenttia:

  1. Ihanat kisuliinit ja aivan upeita kuvia! Noissa joulukuusikuvissa oli ihan mieletön tunnelma ja tarkkuus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on oikeesti aika ihania mirrejä :) Kiitos paljon kommentista!

      Poista

Kiitoksia kommentista <3