tiistai 22. joulukuuta 2015

Joulufiilistä

Heippa!

Oltiin tänään Sharonin kanssa ajoissa liikenteessä ja käytiin Senaatintorilla Tuomaan markkinoilla. 
Kuvattiin myös tuomiokirkolla ihanat kuvat. Jos joulufiilistä ei vielä ollut, niin tuolla se kyllä tunki ovista ja ikkunoista. 
Markkinoilla oli paljon ihania kojuja ja joulukuusia sun muuta jouluhärpäkettä. 

Tällaisia kuvia tänään, mitäs pidätte?

_DSC0123
_DSC0171
_DSC0143 copy

Coat BikBok

Jeans Gina Tricot

Shoes Dinsko

_DSC0045
_DSC0041
_DSC0267
_DSC0075
_DSC0300 copy
_DSC0292

Mun joululahjojen osto on jäänyt tänävuonna pariin pakettiin. Kävin eilen ostamassa tämän joulun toisen ja viimeisen joululahjan. Ostin pikku-Mirolle jotain ihan sairaan mageeta < 3 

En tykkää joululahjojen ostamisesta tai siitä, että jotain pitää olla vaan sen ostamisen takia. Halusin kuitenkin ostaa Mirolle lahjan, koska joulu on yleensä lapsille niin tärkeä. Toinen lahja on mun vanhemmille, joita halusin kiittää kun ne on olleet niin mageita.

Oon joulun porukoilla Järvenpäässä ja lähden huomenna sinnepäin. Tuun takaisin kotiin vasta viikonloppuna, koska on niin paljon tuttuja ja kavereita, joita pitää ehtiä nähdä. 

Minkälainen joulu teille on tulossa? :)

2 kommenttia:

  1. Joululahjat on kyl välillä vaikeita! Rakastan ostaa ja paketoida ja antaa niitä mutta jos ei oo mitään ideaa niin ääk. Ja nyt mulla on vähän tota ongelmaa :( ihana ja lämpöisän näköinen takki!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä. Ylipäätään se idea, että jouluna ostetaan lahjoja on musta ihan tyhmä :D Ehkä oon vaan tarpeeks vanha. Kiitos kommentista <3

      Poista