torstai 19. marraskuuta 2015

Saanko jäädä yöksi?

_DSC0090 copy

Ihanaaaa, mun viikonloppu alkoi tänään. Mä oon ollut tässä pari päivää kyllä jo niin sekaisin, ettei tästä kirjoittamisestakaan meinaa tulla mitään. Ensi yönä vois nukkua vaikka 15 tuntiset yöunet. Oon heittänyt niin älytöntä settiä nyt viimepäivät, että en pysty enää itsekään kuuntelemaan. Sietääkin levätä hetken. 

Eilen oli ihan supermahtavat jamit. Hard Rock Cafessa oli tällä viikolla ysäriteemaiset jamit ja lauleskelin muun muassa Nirvanaa. Oli ihan huippukiva ilta ja Soile oli taas mun mukana. Paikanpäällä oli paljon muitakin tuttuja ja meininki lämmin. HRC jamit on kyllä ihan mahtava lisä aina keskiviikkoisin. 
Kuvia vielä tulossa eilisestä, kunhan saan ne käsiini!

_DSC0099
_DSC0046 copy

Mä oon tänään koulun jälkeen väsäillyt ja suunnitellut blogin ulkoasua uuteen uskoon. Oon myös innoissani uudesta bloginimestä ja paljastan sen tässä lähipäivinä. Höpöttelin jo aiemmin, että vaihdan blogin nimen, kun se on ollut jo pitkään mietinnässä. Tänään sitten otin niin sanotusti pensselin kauniiseen kätöseen ja väsäilin uuden bannerin. 

Mä niin tykkään suunnitella tällaisia ulkoasujuttuja ja säheltää photarilla menemään. Blogger on vaan alustana ehkä hieman tylsähkö, kun vaihtoehtoja on mun mielestä niin vähän. 

Vietän laatuaikaa loppuillan sohvan kanssa ja makoilen vaan ihan rennosti. Mikkokin kyseli, jos lähtisin katsomaan Kelastista Cirkukseen, mutta oli pakko sanoa että tänään ei pysty.

Peace < 3

4 kommenttia:

  1. ihania kuvia! onks joskus mahdollista saada jtn lauluvideomatskui tänne blogin puolelleki?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Joo, laitan heti kun saan sellasia väsättyy :)

      Poista
  2. Vau, ihanat kuviot sun kädessä! :) rupes heti soimaan pääs smells like teen spirit! Ja kävin äkkii lisääs sen mun spotifylistalle :D ja ihania piirustuksia, oot niin taiteellinen tyyppi, vau! :) Ääk, mä haluisin osata tehä kaikkee upeeta blogin ulkoasulle mut en tajuu niitä koodeja enkä jaksa keskittyy niihin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ihana kommentti <3 Tilasin muutama viikko sitten hennaa ja oon siitä asti koristellut vasenta kättä sillä. Haha, jeee Nirvana on kova! Tosta ulkoasusta, mäkään en osaa sen enempää kuin kaikkea yksinkertaista ja sit sen mitä oon googlannut. Oon pari kertaa mennyt säheltää ton koodin kanssa ja meinas tulla itku silmään kun sotkin koko blogin ihan täysin :'D

      Poista

Kiitoksia kommentista <3