lauantai 21. marraskuuta 2015

Jamityyli

Ollaan parina kertana vähän kuvailtu Heidin kanssa Hard Rock Cafen jameissa. Heidillä on aivan super hyvät kuvauskamppeet, joita himoitsen aina itselleni. Kuvat on aina olleet tosi kivoja. 

Mun jamivaatteet on aina aika samantyyliset, joku mun viitoista päätyy aina croptopin ja korkeiden farkkujen seuraksi.

IMG_1418
Kimono: Carlings/ Croptop: GinaTricot/ Jeans: GinaTricot/ Shoes: Pull&Bear

IMG_2134

Tällä viikolla mulla oli ysärityylinen flanelli. 
Toi paita on Carlingsista ja käytän sitä usein vaan kotona lököillessäni. 

IMG_2138
IMG_2159
IMG_1389
IMG_1427

Meikkis ja ihana Heidi. Noi portaat on niin mageet!

IMG_2124
IMG_2276

Semmoisia kuvia napattiin parilla viimekerralla. Käyn lähes joka keskiviikko noissa HRC:n open mic jameissa, jotka alkaa ysiltä ja loppuu 1:00. Tulkaa ihmeessä tsekkaamaan meiningit, jos innostaa ja haluttaa vaikka hypätä itse lavalle.

Mä meen tänään Charlotan luokse istumaan iltaa, joten voisin alkaa pikkuhiljaa valmistautua. Charlotta pyysi mua heittelemään kutsuja kavereille, joten saas nähdä millainen joukko meitä on illalla Ullanlinnassa :D

Ihanat viikonloput < 3

8 kommenttia:

  1. vau kaunis sinä !! sulla on muuten kyllä todella kaunis lauluääni, kun muutaman instavideon olen nähny<3

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä Paulan kanssa <3 niin upeet kuvat ja noi portaat <3

    VastaaPoista
  3. Sun tukka on ehkä maailman siistein!

    VastaaPoista
  4. Oot niin kaunis ja niin upeat kuvat<3 Varsinkin nuo portailla otetut<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitoksia kommentista <3