lauantai 3. lokakuuta 2015

Tyttöjenjuttuja

Moikka!

Olipas hullu viikko ja eilen vielä duuniakin iltamyöhään. Kuvaamiset on jääneet aika vähiin, mulla on yhdet kuvat tältä viikolta tässä. Me oltiin Sharonin kanssa tänään kuvaamassa ja meinataan mennä vielä huomenna. 

Olin myös tänään käymässä Suskin luona Lauttasaaressa ja leikattiin mun hapsuiset ja huonossa kunnossa olevat hiukset ihanan tasaiseksi. Kumotiinpa siinä samalla lasilliset ihan törkeen hyvää luomupunaviiniäkin. Tykkään tästä tukasta nyt hirmuisesti ja suunnittelin jo, että mitä tehdään seuraavaksi. Postauksen vikoissa kuvissa näkyy muuten varmaan paremmin mun sininen tukka, josta höpötin aiemmin!

_DSC0002
_DSC0017
_DSC0026
Denimjacket: Fleamarket/ Jeans: GinaTricot/ Croptop: GinaTricot/ Shoes: Dinsko/ Bag: marks&Spencer

_DSC0073
_DSC0075
_DSC0350

Odottelen täällä nyt, että Soile tulis mun luo. Meillä on vähän tyttöjenjuttuja. 

Oikeiiin lämmintä lauantai-iltaa kaikillle < 3

Ja hei vielä tämä tähän. Kiiiiiiiito

2 kommenttia:

  1. takki!!! ♥__♥ voi kun löytäiskin samankaltasen joku kaunis päivä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, kirppareilta näitä aina löytyy :D

      Poista

Kiitoksia kommentista <3