perjantai 30. lokakuuta 2015

Päivän Meikki

Mulla on ollut tänään aika hirveä päivä suoraan sanottuna. Koko päivän oon vaan juossut asioilla ja mun aamu alkoi sillä, että puhelin päätti hajota siihen paikkaan. Se rotisko on vedellyt viimeisiään jo hetken, muunmuassa sammuillut vähän väliä itsekseen. Mietin vielä pari päivää sitten, että pitäisikö ottaa tärkeät tiedot talteen. No, en sitten ehtinytkään. Harmittaa kaikki jutut, jotka jäi puhelimeen. 

Mä päätin nyt kuitenkin vähän piristää itseäni ja postata tämän päiväisestä meikistä. En oo pitkään aikaan laittanut eyelinereitä enkä oo tykännyt nyt ripsaristakaan. Päätin tänään meikata silmät pitkästä aikaa esiin. Oli tosi hassua meikata kunnolla, kun en oo sitä hetkeen tehnyt.

_DSC0037 copy

Tässäpä on mun tämänhetkiset lemppari huulimeikkituotteet. 

Huulipunat 
Mac: Matte Please Me/ Lumene: Bubble Gum

Huultenrajauskynä 
Mac: Stone

_DSC0051

_DSC0027

Mitäs pidätte meikistä?

Ihanaa viikonloppua! 

4 kommenttia: