keskiviikko 7. lokakuuta 2015

Muumitakki

Tällä viikolla oon nauttinut elämästä erityisen paljon. Olo tuntuu ihanan raikkaalta ja hyvältä ja oon tyytyväinen asioihin. Mun motivaatio oikeastaan kaikkeen on tosi korkealla. Nämä on taas näitä, kun jutut räjähtää käsiin ja saa koota ne uudelleen. Puhdistavaa.

Kuvatkin oli niin kivoja, että oli vaikeaa päättää mitä kuvia postaan. Asu on melkein sama kuin hetki sitten julkaistussa postauksessa, mutta antaa olla. Oon taas lainaillut Sussun takkia, se löytää aina kirppareilta kaikkia unelmia. Ja inhoaa kun kutsun sitä tuolla nimellä. 

_DSC0027
_DSC0072
_DSC0218
_DSC0274
_DSC0266
_DSC0158_DSC0177
Denimjacket: Fleamarket/ Croptop: GinaTricot/ Jeans: GinaTricot/ Shoes: Dinsko/ Backbag: From Cuba

Postauksen kuvat on lauantailta ja joutsen -kuva Lauttasaaresta. Rannassa uiskenteli joutsenperhe :)

Mitäs pidätte kuvista ja asusta?

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva asu. Mä löysin kirpparilta oversize vaalean Denim takin ja olin niin tyytyväinen siihen. Tä Tais olla toinen tai kolmas kerta mun elämäni aikana kirpparilla ja nyt vihdoinki löysin sieltä jotain :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marika :) Jee, kantsii kyllä käydä useammin. Kirppareilta löytyy aina jotain ihanaa.

      Poista

Kiitoksia kommentista <3