maanantai 26. lokakuuta 2015

Mitä Mulle Kuuluu?

Moikkamoi!

Oon viimepäivinä miettinyt paljon blogin sisältöä ja omaa fiilistä blogin suhteen. Oon suunnitellut blogin nimenvaihtoa ja muutakin. Tiedän jo hitusen paremmin, että mitä kaikkea haluan tänne teille jakaa. Otan tietysti myös toiveita, jos teillä on jotain ideoita sisällön suhteen :)

Mun elämä on tuntunut viimeaikoina aikamoiselta vuoristoradalta. Tuntuu, että se on näkynyt blogin puolella ja en ole osannut keskittyä tähän kunnolla. Päällisinpuolin mulla on ollut kuitenkin tosi hauska syksy. Välillä täytyy olla vähän häslinkiä, että osaa arvostaa rauhallisempaa meininkiä. Tällä hetkellä oon tyytyväinen asioihin ja mulla on mukava olla. 

DSC_0198

Mä olin viikonloppuna Suskin luona Lauttasaaressa ja laitettiin mun tukkaa. Visioitiin viimeksi kun leikattiin, että seuraavaksi vaalennetaan ja laitetaan jotain ihanan räväkkää väriä. Nyt vaalennettiin ja yritettiin saada vaaleanviolettia suoraväriä tarttumaan. No, hassustihan siinä kävi, kun väri ei millään tarttunut. 

Iltamyöhään väkerrettiin ja kaikki yritettiin. Eihän se lopulta oikein mihinkään tarttunut, ja hukkaan meni nekin vähäiset roposet. Ei mitään kamalan halpoja nuo color mask paint -värit ole. Kävin tänään ostamassa Suskin suosittelemaa erilaista väriä ja lätkäisin ne tähän tukkaan. Nyt oon tyytyväinen! Suski on kyllä maailman paras kampaaja < 3

DSC_0190

Taiteiltiin myös hennaa mun käteen ja ai että tykkään! Tilasin heti kotiinpäästyäni itselleni roppakaupalla hennatuubeja. Ei tarvitse enää väsäillä tusseilla, rakastan värkkäillä pikkuriikkisiä yksityiskohtia. 

Ja hei mun pitää laittaa tukkakuvia heti kun ehdin kuvaamaan, oon ihan sekaisin kun kelloja piti taas kääntää. Ihan älytöntä mun mielestä, menee tosi tiukille että ehtii enää koulun tai duunin jälkeen ulos kuvaamaan, kun pimeää on jo viideltä. Pitää alkaa virittelemään kotistudiota.

Ihanaa viikonalkua! 
Miten teidän syksy on mennyt?

_DSC0133 copy

2 kommenttia:

  1. Inhoan sitä tunnetta, kun hiusten värjäys ei mene ekalla kerralla niinkuin oli suunnitellut. Hitsi oot taitava tuon Hennan laitossa. Oon Itsekkin halunnut koittaa, mut luulen et mun taidot ei riittäisi kyllä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mäkin, inhottavaa säätöä. Heh, se taitaapi olla Suski taitava kun se sen mulle väkersi :) Se on oikeastaan aika helppoa, harjoittelee ensin vähän ja piirtää vaikka kuulakärkikynällä vähän rajoja helpottamaan tekemistä.

      Poista