keskiviikko 28. lokakuuta 2015

I am My Hair

Tadaa! 
Mun uudet hiukset näyttää tältä. 

Oon himoinnut pastellinvärisiä hiuksia jo yli vuoden ja harmitellut, kun oma tukka on niin tumma ettei väriä saa siihen. Noh kekkasin sitten, että voinhan laittaa vaalentamalla raitoina vähän väriä. Oon joskus pelleillyt tukkani kanssa vaaleasta mustaan ja mustasta vaaleaan, joten en halua enää ikinä sitä myrkkyhelvettiä :D Nämä raidat on kevyempi vaihtoehto, eikä tuhoa niin pahasti. 

Oon kuvannut viimepäivinä vähän fiiliskuvia, askartelin pienen kotistudion tänne. Illat alkaa olla jo niin kauhean pimeitä, ettei ulkona kuvaamiselle ole aikaa.

_DSC0043
_DSC0011
_DSC0156
_DSC0178
_DSC0049 copy

Väkertelen kokoajan tän tukan kimpussa kun tää on mun mielestä niin kiva. Unelmien tukka! 
Kiitoksia vaan Suski < 3
Minkälaiset hiukset te haluaisitte, jos saisitte päättää? :)

10 kommenttia:

  1. On kyl ihana pirtsakka pikkunen väripläntti! :))

    VastaaPoista
  2. vau mielettömät hiukset !! sopii sulle kuin nappi silmään<3 kaunis olet!

    VastaaPoista
  3. Oi ihanat ja tosi hyvä sävy! :)

    VastaaPoista
  4. Ihanat hiukset! Ja kiva idea tuo piirustusten laittaminen narulla seinälle :)

    Minttu Viennetta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentista! <3 Joo, mä vähän sisustin tässä yksi päivä. Oikeastaan toi on sellaista punakultaista rautalankaa :)

      Poista