torstai 1. lokakuuta 2015

Hesarin Ruplassa

Kävin tänään katsomassa taidenäyttelyä Ruplassa. Oon jostain syystä onnistunut välttymään koko Ruplalta ja vihdoin tuo taidenäyttely sai mut käymään paikanpäällä. Oon kyllä huomannut, että jos asuu liian lähellä jotakin paikkaa, tulee siellä harvoin käytyä. Ohi voi kyllä mennä vaikka 10 kertaa päivässä :D

Oon varmaan sanonut pariin otteeseen, että rakastan taidenäyttelyitä. Ne piristää ihan hirmuisesti ja voisin katsella kauniita teoksia tuntitolkulla. Manuela Boscon ensinäyttely Ruplassa oli ihanaa katseltavaa, paljon värejä ja puhuttelevia aiheita. 
Tuli hyvä olo < 3

Testasin myöskin Ruplan uudenkarheaa kahvimasiinaa ja tilasin espresson. 
Mukavaa henkilökuntaa.

20151001_175314
_DSC0064

Illaksi hain kaupasta bataatin, josta loihdittiin Susan kanssa ranskalaisia. Bataattiranskikset on varmaan maailman siistein juttu!! Meillä on lihaton lokakuu. 

Tulipas paljon tarinaa, ollaan muuten siis lokakuussa jo. 
Lämmintä lokakuun alkua kaikki!

2 kommenttia:

  1. Mä tykkäisin niin käydä taidenäyttelyissä. Olen kinunut Mikaa lähtemään monta kertaa, mutta vielä en oo saanu tahtoani läpi.. Toinen syy on, että pitäsi matkustaa Turkuun (yli tunnin matka) tai Hesaan (kahden tunnin matka) :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, eikö siellä oo yhtään lähempänä tuollaisia näyttelypaikkoja? :o Mä viihdyn näyttelyissä yksinkin :)

      Poista

Kiitoksia kommentista <3