keskiviikko 21. lokakuuta 2015

Halinalle

Vapaapäivät valuvat tasaiseen tahtiin, kun on mukavaa tekemistä. Aletaan viimein pikkuhiljaa saada tää koti valmiiksi ja kohta voin ehkä miettiä sisustuspostausta. Käytiin eilen ostamassa vikoja kotijuttuja ja uusi kasvi, kun vanha taisi vähän nuupahtaa :D 

Mua ilahdutti eilen Soile, joka tuli vielä illalla käymään. Löhöiltiin lämpimässä peiton alla ja hullun leffan lomassa juteltiin kaikkea hömppää. Soile on kyllä ihan huipputyyppi! 

Tänään kuvattiin Sharonin kanssa parit kuvat, löysin eilen niin ihanan teddyneuleen. Oon ihastunut tuohon väriin nyt tosi paljon, tulee sellaiset pienet pocahontas -fibat. 

Mitäs pidätte asusta ja kuvista?

_DSC0316
_DSC0326
_DSC0340
_DSC0331
_DSC0546
_DSC0536
_DSC0476
Cardigan: BikBok/ Croptop: GinaTricot/ Jeans: Dr.Denim/ Shoes: Dinsko/ Jewellery: BikBok

Ihanan lämmintä keskiviikkoa kaikki < 3

4 kommenttia:

  1. Vooi mä oon ihastellut tota samaa neuletakkia! Se on niin söpö ja väri on tosi kiva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, mä en malttanut olla ostamatta sitä kun näin sen kaupassa :D Oon ostanut nyt lyhyen ajan sisällä 2 tuon väristä vaatetta, vähän vaihtelua siihen ainaiseen mustaan tai valkoiseen.

      Poista

Kiitoksia kommentista <3