tiistai 13. lokakuuta 2015

Arkisia Ajatuksia

Heräsin aamulla kasilta puoliunessa ja olin ihan pihalla siitä, mikä päivä tänään on. Luulin hetken, että on lauantai. Näin kummallisia unia ihmisistä, joita oon kaivannut viime päivinä. Jatkoin unia vielä tunnin verran, koska mulla ei ollut kiire minnekkään tänään. 

Kaipaus on kyllä jännä tunne, aika ajoin se voi tuntua sietämättömän tuskaiselta ja toisena hetkenä olo tuntuu paremmalta. Tunteet on niin väliaikaisia, olisi ihanaa kylpeä aina pelkässä ilossa ja hyvänolon tunteessa. Oon sellainen pieni nautiskelija, yritän etsiä pienistä hetkistä iloa. Välillä tykkään käyttää aikaa laittautumiseen ja iltaisin luen kirjoja. Yritän löytää hyviä puolia myös siivoamisesta ja pyykinpesusta. Vietän omasta mielestäni aika mukavaa, rentoa arkea. Teen asioita, joista nautin ja pyrin kehittämään itseäni jakuvasti.

Tässä kuvia sunnuntailta, käytiin Susan kanssa hakemassa safkaa Herkusta. Kuvissa se uusi paita, josta höpötin viime postauksessa. Aamupäiväinen kävelylenkki keskustasta Kallioon teki hyvää. Mulle tuli vähän vilu ilman kaulahuivia, joten otin sporan Vallilaan.

_DSC0053
_DSC0065
_DSC0036
_DSC0014
Coat: BikBok/ Cardigan: Carlings/ Shirt: BikBok/ Jeans: GinaTricot/ Shoes: Dinsko/ Bag: Marks&Spencer

_DSC0019
_DSC0091
_DSC0099
_DSC0103
_DSC0119



Lämmintä tiistaita < 3

2 kommenttia:

  1. Ihana asu <3 multa upuu kaapista pitkä neuletakki. Hihattomia sellasia kyllä löytyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ne on kyllä ihania, varsinkin kun säät kylmenee!

      Poista