sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Super Meininki

Mun viikonloppu alkoi jo torstaina ja oon ollut niin paljon menossa, että oon ihan kokonaan unohtanut postata. Ollaan syöty hyvin, juotu ja riekuttu ulkona Soilen kanssa pari viimeistä iltaa. Tänään mulla oli ihan vaan kotipäivä, paitsi että vedettiin yhdet laulutreenit meillä. Loppupäivän mäyskyttelin täytelakuja ja kiinalaista sekä katsoin Ted -leffan telkkarista.

Suostuttelin muuten eilen Soilen lataamaan snapchatin ja sekoiltiin sinne ihan huolella. 
Mun juttuja voi seurailla sinauu -nimellä.

Postauksen kuvat kuvattiin aiemmin tällä viikolla, asu onkin ahdettu täyteen uusia juttuja. Ostin torstaina ihan täydelliset nauhakengät, jotka sopii syksyyn. Oon aina aiemmin lainannut Susan nauhakenkiä, mutta vihdoin löysin omat. Kenkien lisäksi lasit ja neulemainen turtleneck -toppi on uudet. 

Mitä mieltä ootte noista laseista, tai asusta? :)

_DSC0018
_DSC0038
_DSC0060
_DSC0071
_DSC0113
_DSC0125
_DSC0175
_DSC0196
Jacket: Carlings/ Croptop: GinaTricot/ Jeans: GinaTricot/ Shoes: Dinsko/ Glasses: Zara/ Backbag: From Cuba

Hyvää yötä < 3

2 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää! Ja tosi kivan malliset lasit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Niin on, harvoin löytyy noin hyviä kun kaikki lasit on yleensä niin jättimäisiä mun kasvoille :D

      Poista