torstai 3. syyskuuta 2015

Mun Inspiraatio

Ulkona sataa ja on harmaata. Mitä, tarkoittaako tää sitä, että mä pääsen vihdoin käyttämään mun lempparitakkeja? Eli niitä pari kokoa liian suuria ihanuuksia, jotka on odottanut kaapissa koko kesän? Jooo < 3

Rakastan isoja takkeja, ne vaan toimii. Ne on mulle vähän sama, kuin kaikki viitat ja kimonot. Jotenkin mun tyylin kulmakiviä tietyllä tavalla.

Kuvattiin tämänpäiväinen asu Susan kanssa, kun Susa tuli nopsaa moikkaamaan mua koulun jälkeen. Mulla on usein tämäntyyppinen asu päällä, kun lähden kouluun. En myöskään jaksa laittaa esimerkiksi ripsaria tällaisina päivinä. 

Mä inspiroidun pukeutumisessa milloin mistäkin, muiden kuvista ja usein Susan pukeutumisesta. Käytän Lookbookia, jos tulee hetkiä, jolloin en keksi mitään päällepantavaa. Tyypillisesti rakennan asun jonkun pienen yksityiskohdan ympärille, esimerkiksi asusteiden tai korujen mukaan. Myös värit inspiroi tosi paljon, vaikkei just tässä postauksessa väreistä oo tietoakaan.

Mulle pukeutumisessa yksi aika kova sana on mukavuus.

_DSC0014
_DSC0033
_DSC0051
_DSC0036
_DSC0037

Susalla on aina niin suloisia asuja, että nappasin yhden kuvan Susan asusta mukaan. Tuo farkkutakki on meidän yhteinen kirpparilöytö, jota vaihdellaan aina vuorotellen. Lainailen Susan vaatteita kyllä muutenkin aika usein. Kiva aina välillä vaihdella ideoita pukeutumisesta. Tuo sama takki löytyy mun päällä täältä.

Muita mun tänhetken lemppariasuja voi katsoa täältä ja täältä.

_DSC0068
_DSC0066
_DSC0056
Coat: BikBok/ Fluffyjacket: GinaTricot/ Croptop: GinaTricot/ Jeans: GinaTricot/ Shoes: Vagabond

Joku alkoi just remppaamaan tuolla yläkerrassa, joten taidan karata hetkeksi kaverin luo hengailemaan. 

Ihanaa torstaita! :)

8 kommenttia:

  1. Ihana asu :) Itsekkin tykkään isoista takeista.Blogissa olisi nyt huikea arvonta ;)

    VastaaPoista
  2. Ihanat asut ja takit molemmilla! :) isot takit ja varsinkin just talviset sellaset on iihania! Mäkään en pahemmin oo kokolappuja viime aikoina kattellut, kunhan on vaan muhkea :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on, ne on niin ihanan lämpimiä :) Haha, jep. Mitä isompi sitä parempi, mahtuu lämmintä alle ;) Kiitos kommentista <3

      Poista
  3. Ihana tuo takki! Näyttää niin lämpimältä<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Nuo vaatteet sopivat sulle niin hyvin ! Erityisen paljon tykkään tuosta takista :)

    http://www.lifestylefortomorrow.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista