tiistai 15. syyskuuta 2015

Ihan Rikki

Kuvattiin nämä ihanan syksyiset kuvat perjantaina Sharonin kanssa. Mun lemppariaurinkolasit menivät rikki pari viikkoa sitten liian innokkaan halauksen seurauksena, kun koulut alkoi ja näin tuttuja pitkästä aikaa. Mua nauratti koko juttu, vaikka ne olikin mun lempparilasit. Mun mielestä kaikkien pitäisi saada tuollaisia haleja, että menee oikein lasitkin hajalle :D 

Löysin kuvissa olevat aurinkolasit Zarasta vanhojen rikkoutuneiden lasien tilalle. Innostuin myös silmälaseista, joissa ei ole vahvuuksia. Hommasin näitä silmien kehystimiä peräti kahdet, näkyy sitten myöhemmin asukuvissa ne.  

Lasien lisäksi on mun olokin vähän rikkinäinen, kun flunssa ei millään meinaa lähteä. Tätä flunssaa on nyt ihan kaikilla, pitäisi varmaan nukkua viikko, että parantuisi. Ei vaan malttais.

Tässä näitä kuvia, omasta mielestäni ehkä parhaat kuvat vähään aikaan.

Mitäs pidätte? 

_DSC0002
_DSC0115 copy
_DSC0258
_DSC0250
_DSC0226
_DSC0189
Coat: Monki/ Cropknit: Monki/ Jeans: Dr.Denim/ Shoes: H&M/ Backbag: BikBok/ Sunnies: Zara

_DSC0057
_DSC0032
_DSC0318

Oikein ihanaa viikon jatkoa, pitäkää huolta < 3

4 kommenttia:

  1. Siis waude mitä kuvia!! Ihanan värinen croptop. Syksyn muoti on ihanaa aikaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toi neule on kyllä tosi kiva :D Mäkin tykkään, kaikki värit on niin ihania!

      Poista

Kiitoksia kommentista <3