sunnuntai 6. syyskuuta 2015

Ihan Kipeä

Moikkamoi täältä muuttolaatikoiden keskeltä. Mun piti tänään laittaa kaikki loput kamat järjestykseen, mutta vilustuinkin yhtäkkiä. Tuntuu, että kurkussa olisi kaktus ja voimat on ihan loppu. 

Oon nykyään tavallista useammin kipeänä, tosi rasittavaa. Ajattelin, että olisin esitellyt tässä postauksessa mun tämänhetken lempparivaatteita, mutta en nyt yksinkertaisesti jaksa rehkiä noiden muuttolaatikoiden kanssa ja kaivaa vaatteita esille. Kaikki on ihan kesken ja tuntuu liian raskaalta.

Pakko kai levätä pari päivää kotona. Mulla ei edes oo kuumemittaria, olo tuntuu kyllä tosi huonolta. En yleensä nuku päikkäreitä, mutta oon viimeaikoina harjoitellut sitäkin taitoa sen verran että taidan mennä nyt ottamaan unet.

Toivottavasti teidän viikonloppu sujui paremmin. 

_DSC0009
2015-09-01 23.56.47

2 kommenttia:

  1. Voi kurjuus! Itse olin tuossa muutama voiko sitten yli kaksi viikkoa flunssassa. Yritä levätä kaunokainen <3 p.s oon etsinyt tuollaisia nilkkureita mitä sulla on tuossa bannerissa siitä asti kun bongasin ne täällä.Nyt eilen vihdoinkin löysin ne. wipiii!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tota on nyt liikkeellä, toivon että menis nopeesti ohi. Oo kiva, noi kengät on yhdet mun lemppareista. Niillä on niin mukava kävellä :)

      Poista

Kiitoksia kommentista <3