maanantai 21. syyskuuta 2015

Enkeleitä

Mulla oli tänään murheita ja olo, että oon ihan hakoteillä. Mieli oli ihan maassa. Hirveästi kaikkea tekemistä, duunia ja koulua. Ja tuntuu taas kerran siltä, etten saa käyttää tarpeeksi niitä lahjoja, mitä mulla on. Tuntuu tosi tuskaiselta vaan kahlata eteenpäin väärien asioiden kanssa, ihan kuin yrittäisi uida vastavirtaan. 

Aina välillä saan ajatukset kasaan tämän asian kanssa, mutta varsinkin syksyisin sama tunne valtaa mut. Ehkä se on se pettymys, kun tajuaa etten päässyt opiskelemaan sinne, minne kuuluun ja minne hirveästi haluaisin. Ja että joudun taas odottamaan ainakin vuoden, että asiat muuttuis. Mulla on tällä hetkellä ihan hiton onneton fiilis tämän kanssa.

Aikakaan ei riitä läheskään kaikkeen, mitä haluaisin tehdä. Mulla on jotenkin liian monta rautaa tulessa, enkä saa asioita tasapainoon. On tosi vaikeaa, jos yrittää samaan aikaan olla hiton taitava valokuvaaja, bloggaaja, laulaja, muusikko, maalari ja niin edelleen. Kaikki ne on mulle niin älyttömän rakkaita, että tuntuu ihan hirveältä valita. 

Oon aina ollut kiinnostunut erilaisista taiteenlajeista ja -ilmaisutavoista ja siksi oon opetellut tekemään paljon erilaisia asioita. Välillä toivon, että mulla olisi vaan yksi osaamisalue, johon voisi keskittyä täysillä. Auttaisi ainakin ihan törkeästi, jos pääsisi opiskelemaan jotakin noista edellämainituista. 

_DSC0220
_DSC0135
_DSC0120

Mun piti mennä tänään ajoissa nukkumaan, mutta noi asiat kaihersi mun mieltä. Jotenkin palaan tähän aina uudelleen. Onneksi kirjoittaminen auttaa. 

Aina kun olo on epävarma, luen kirjoja. Sain eräältä ystävältä kirjan, joka kertoo enkeleistä. Enkelit on ihania. Toivon, että enkelit ohjaisivat mua oikeaan suuntaan. Olisi ihanaa aina herätä ja mennä nukkumaan syli täynnä enkeleitä. 

Hyvää yötä < 3

4 kommenttia:

  1. Voi että toivottavasti tulisit edes vähän paremmalle tuulelle<3 Ihan varmasti pääset vielä opiskelemaan sellaista alaa joka kiinnostaa:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Älä lannistu. Varmasti pääset vielä haluamasi kouluun. Olet nuori js todella taitava kaikessa taiteellisuudessa. Jos oma raha tilanne ei olisi heikko niin olisin tilannut sulta taulun.<3 ajattele positiivisesti. On paljon ihmisiä ketkä ei pääse tekemään unelma duunia esim sairauden vuoksi. Itse olen siinä tilassa ja pikkuhiljaa olen hyväksynyt kohtaloni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooi, kiitos ihana kuulla <3 Niin, tottakai pitäisi osata aina arvostaa sitä mitä on. Kiitos kommentista <3

      Poista