perjantai 28. elokuuta 2015

Pois Kalliosta

Mä oon rentoutunut koko päivän ja nauttinut ihan vaan omasta seurasta kotona. Oon ollut nyt niin paljon menossa, että oli pakko hetki hengähtää ja tehdä vaan omia juttuja. Oon kokannut, soittanut, suunnitellut uuden asunnon sisustusta ja ihan vaan retkottanut paikallaan.

Postauksen asukuvat on eiliseltä, kuvattiin Kampissa. Olin eilen myöhään ulkona ja huomasin, että illat on jo ihan pilkkopimeitä. Ilmakin huokuu syksyä viime päivien sateineen. Sieltä se syksy vaan tulee.

Viimeinen viikonloppu kotona Kalliossa alkaa N-Y-T nyyyyt!
Kiitos! < 3

_DSC0138
_DSC0112
_DSC0072
_DSC0105
_DSC0118
_DSC0155
Cardigan: Monki/ DIY Croptop: BikBok/ Jeans: GinaTricot/ Shoes: Monki/ Hat: Fleamarket

2 kommenttia:

  1. Oikeesti on ihan hujauksessa pimentyny illat niin!!! Jänniä muuttopuuhia sinne sisustaminen on iihaaanaa! :)

    VastaaPoista