keskiviikko 12. elokuuta 2015

Never Grow Up

Mulla on tosi iso kasa kuvia julkaisematta, joten näitä tulee nyt usein. Mulla oli sunnuntaina päällä tämä kesäinen asu. Taitaa olla ekoja shortsikuvia tältä kesältä. Toi toppi on ehdottomasti yksi mun lemppareista. 

Oon niin iloinen, kun pääsen esteistä huolimatta sittenkin Flow festareille. Olin jo luovuttanut, kun moni asia meni pieleen ja olin päättänyt olla menemättä. Eilen sitten ostin viimeisillä roposilla lipun sunnuntaille, jee! Ootan ihan kamalasti viikonloppua :)

Ootteko te menossa?

_DSC0061
_DSC0068
_DSC0084
_DSC0089
_DSC0097
_DSC0110
_DSC0109
_DSC0081
Top: Carlings/ Shorts: Carlings/ Shoes: Fleamarket/ Backbag: From Cuba/ Sunnies: H&M

2 kommenttia:

  1. vauudee, sun kuvat on aina niin kauniita :) johtuu ehkä kuvattavasta kohteesta.. ;>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla! :) Hahhah cmoon mulla on vaan niin hyvä kamera :''D

      Poista